Alle klassieke stijl Converse schoenenwinkel biedt goedkope en top kwaliteit, lage prijs, in onze Converse discounters, tot 50% korting.

Home ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

Geen kwaliteitsproblemen
In 30 dagen ( vanaf de datum producten werden ontvangen) , als u vindt dat de producten die u kiest niet tevreden bent in termen van kleur of grootte , kan het worden geretourneerd en vervangen door de volgende voorwaarde . Je nodig hebt om de producten terug te sturen naar ons in originele verpakking (u zult de verzendkosten te betalen ) . De producten moeten niet gebruikt (behalve try-out ) . Wanneer wij de producten terug intactly ontvangen , zullen we vervangen door nieuwe en versturen ze naar u terug. De verzendkosten voor de vervangen producten die wij aan u moeten worden gebracht van je . Voordat u de items voor vervanging , gelieve overdracht , de supplymentary verzendkosten voor eerst terug te draaien de vervangen zaken van ons. Zodra de betaling voltooid , zullen we vervangen de items verzonden van je.

Terugkeer en gedeeltelijke terugbetaling
Onze website kan niet geven een gedeeltelijke terugbetaling voor niet - kwaliteit problemen zoals :
Het product ziet er niet uit zoals die in uw product picture.The is niet wat ik kan me voorstellen dat het is.

In 7 dagen ( vanaf de datum producten werden ontvangen) , als u een verzoek terugsturen van de gekochte zaken als gevolg van de bovenstaande redenen , moet u terug naar ons de producten in originele verpakking te sturen ( je zult de verzendkosten te betalen ) . Wanneer wij de producten terug intactly ontvangt , naast de verzendkosten , zullen we ook aftrekken een zekere mate van administratiekosten op basis van de totale bestelhoeveelheid ( afgetrokken van zijn bank ) en geven u een gedeeltelijke terugbetaling .

Beleid van de terugkeer
dus als terugkerende juiste items voor een terugbetaling : alle geretourneerde artikelen zijn onderworpen aan een 15% restocking fee en enkele commissie voor de bank . Verzend-en administratiekosten worden niet terugbetaald hebben geen betrekking op de verzendkosten van het rendement of de uitwisseling van goede volgorde pakket , bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten zijn. Daarnaast raden wij u aan tracking en verzekering toe te voegen voor uw eigen bescherming, zoals we niet verantwoordelijk voor verloren shipments.All geretourneerde goederen moeten naar het afleveradres worden verzonden e-mailen wij u na u in contact komen met !

We zijn toegewijd aan uw volledige tevredenheid . Alle bestelde artikelen hier zijn nauw aan bij het woord hier " wat je ziet op onze website zijn wat je krijgt in 7 dagen " . Voordat u geniet van eenvoudige uitwisseling en terugkeerbeleid , moet u contact met ons op terug te keren verzendadres voordat u de items die we back.contact ! Alle items terug naar ons gestuurd moeten in hun originele staat dus niet versleten , gewijzigd of gewassen , met aangehechte alle tags .
Alle bestelde artikelen zijn de juiste items die u halen here.we beloven u van de juiste volgorde pakket.

Terugkeer en vervangen beleid
Uw tevredenheid is waar wij naar streven . Wij bieden een uitgebreid terugkeerbeleid voor jou. Voordat u wilt zaken te retourneren, neem dan eerst contact met ons op het probleem dat u ondervindt te bespreken . De meeste van de tijd kunnen we het probleem oplossen door het geven van technische ondersteuning en neednt om iets terug te sturen . Als er onherstelbare gebreken met de goederen, kunt u terugkeren naar ons voor reparatie of vervanging onder onze twaalf maanden garantie .

internationale scheepvaart wordt behandeld door International Express Mail Service Company , binnen 5-7 dagen levertijd meestal .
Alle bestellingen worden verzekerd voor het volledige aankoopbedrag , en kan worden gevolgd op de website van de Express Mail Service .
Wij zijn een professionele online dealer en samen met DHL , EMS , FedEx Express op lange termijn , scheepvaart orde en leveren recht om uw deur door.Please ervoor zorgen dat u thuis bent wanneer de pakketten zullen worden gekomen. Na het plaatsen van bestellingen, mail ons dan om de tracking nummer te krijgen , en je kunt ook het bijhouden van uw bestelling online met l ' , EMS , FedEx , DHL corporate website

reparatie
In 1 jaar ( vanaf de datum producten werden ontvangen) , als u vindt de producten met kwaliteit problemen ( niet- menselijke factoren of niet- resistente uitwendige beschadigingen ) , kan worden geretourneerd en gerepareerd . Je nodig hebt om de producten terug te sturen naar ons in originele verpakking (u zult de verzendkosten te betalen ) . Wanneer wij de producten terug intactly ontvangen , zullen wij het apparaat repareren en versturen ze naar u terug. We zullen de verzendkosten te betalen voor het gerepareerde producten die wij aan u . Of u kunt ook uw lokale reparatie plaats in de buurt vinden en repareren van de defecte onderdelen , dan is een kopie van het ontvangstbewijs voor de reparatie kosten wordt verzocht te sturen naar ons en wij betalen de kosten te controleren het na . (Let op : . Het is onze kwaliteitscontrole professional die een definitieve uitspraak over de vraag of de kwaliteit problemen worden veroorzaakt door persoonlijke factoren of niet- resistente uitwendige beschadigingen door het defecte product foto's die u aan ons de kosten van de reparatie mag niet geven door ons vergoed als de kwaliteit problemen worden veroorzaakt door menselijke factoren of vermijdbare schade . )

Volg uw bestelling
Wanneer de bestelling is verzonden , e-mailen wij u de tracking code en een automatische website in 48-72 uur , kunt u de items online te controleren. In de pagina Mijn account , kunt u ook bijhouden van uw bestelling.

http://www.ems.com.cn/english.html
http://www.fedex.com/cn_english
http://www.dhl.com/en.html
uitwisselingen :
Uitwisselingen zijn alleen toegestaan indien de goederen defect of beschadigd bij ontvangst en we aanvaarden uitwisselingen binnen 14 dagen vanaf de datum van de oorspronkelijke levering van de bestelling . Email ons als eerste een terugkeer toestemming te krijgen en terug te keren adres van ons of uw rendement zullen niet worden geaccepteerd . Alle items kunnen alleen worden ingewisseld voor vervanging op dezelfde prijs .

Een terugkeer adres moet worden verkregen van de klantenservice om een terugbetaling te ontvangen . Ordernummer moet worden geschreven op de buitenkant van de verpakking . Als het ordernummer is niet zichtbaar of verstrekt , kan pakket verloren te krijgen of terug naar u terug op de pakbon , rond het item (s ) te worden geretourneerd. Geef de reden voor de goederen return.Pack veilig . Als u niet beschikt over de originele pakbon , voeg dan de volgende informatie met uw terugkeer : bill-to naam , adres en telefoonnummer , naam van het schip , adres en telefoonnummer , ordernummer , reden van terugkeer .

Voor uw veiligheid , raden wij allemaal terug naar ons terug worden gestuurd via een traceerbare postdienst . Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of beschadiging van terugkeer shipments.Please worden opgemerkt klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de hele uitwisseling proces .

Problemen
In 30 dagen ( vanaf de datum producten werden ontvangen) , als u de producten met kwaliteit problemen ( niet- menselijke factoren of niet- resistente uitwendige beschadigingen ) , kan worden geretourneerd en vervangen . Je nodig hebt om de producten terug te sturen naar ons in originele verpakking (u zult de verzendkosten te betalen ) . Wanneer wij de producten terug intactly ontvangen , zullen we vervangen door nieuwe en versturen ze naar u terug. Wij betalen de verzendkosten voor de vervangen producten die wij aan u te verzenden . (Let op : ' Onze professionele kwaliteitscontrole dat een definitieve uitspraak over de vraag of de kwaliteit problemen worden veroorzaakt door persoonlijke factoren of niet- resistente uitwendige beschadigingen De aangekochte producten zullen niet worden gerepareerd , vervangen of geretourneerd gratis als de problemen kwaliteit zijn . veroorzaakt door menselijke factoren of vermijdbare schade . )

alle geretourneerde artikelen zijn onderworpen aan een 15% restocking fee en 20 % bank commision.Shipping -en administratiekosten worden niet terugbetaald . We hebben geen betrekking op de verzendkosten van het rendement of de uitwisseling van goede volgorde pakket , bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten zijn. Daarnaast raden wij u aan tracking en verzekering toe te voegen voor uw eigen bescherming, zoals we niet verantwoordelijk voor verloren zendingen . Alle geretourneerde goederen dienen om het verzendadres te worden verzonden e-mailen wij u nadat u hier onze feedback ! Uitwisselingen We zullen ruilen voor een andere maat of kleur binnen 30 dagen na de oorspronkelijke datum van levering van de bestelling te aanvaarden . Neem contact met ons op met uw Order -id en een van onze teamleden zal helpen you.If u wilt items te wisselen naar een andere stijl , moet u uw items voor een terugbetaling * terug ( volgens Return -beleid) en plaats een nieuwe bestelling voor de stijl die u verkiest . U moet contact opnemen met ons voordat u de items terug . Alle items terug naar ons gestuurd moeten in hun originele staat dus niet versleten , gewijzigd of gewassen , met aangehechte alle tags . Versleten of vuile items zullen worden geretourneerd naar u terug.


Want dat we behandelen alle bestellingen zo snel mogelijk binnen 8 uur na 6 - bestellingen plaatsen , dus we zijn niet altijd in staat om een bestelling te annuleren nadat het is placed.All artikelen zijn onderworpen aan een annuleringskosten van 20 % van de Bank . Ik hoop dat je kunt begrijpen in deze belangrijke toepassingen point.Cancellation nadat de bestelling is verzonden, worden behandeld in overeenstemming met onze terugkeer beleid . Friendly Opmerking : Als u uw 10 - cijferige tracking-nummer binnen 3 dagen na de bestelling , terwijl de server e - mail als spam . In dit geval , gelieve ons te contacteren . Bid voor hulp bij

We hebben geen betrekking op de verzendkosten van het rendement of de uitwisseling van goede volgorde pakket , bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten zijn. Daarnaast raden wij u aan tracking en verzekering toe te voegen voor uw eigen bescherming, zoals we niet verantwoordelijk voor verloren shipments.All geretourneerde goederen moeten naar het afleveradres we e-mail verzonden kan worden.

Er zijn problemen met de serviceafdeling mailbox :service.katy@hotmail.com

Terug
RSS New Products Feed Copyright ©2014 www.heartofstone.nl , All rights reserved. Powered By Converse